Maturitní ples 4.A

Hned, co jsem dostala lístky, věděla jsem, že to bude nejlepší maturák, na kterém jsem kdy byla (vlastně jsem na žádném nikdy nebyla:-)
Přijeli jsme a před Cihelnou zástup lidí. Fronta se pořád prodlužovala, než jsme se dostali dovnitř, nějakou chvíli to trvalo.
Když jsme vešli, procházela se okolo nás spousta krásně oblečených maturantů. Začal program a všichni zpozorněli. Vše bylo krásně připravené. Následovalo šerpování jednotlivých maturantů, přičemž každému z nich na počest vybuchly nejméně dvoje konfety. Nikdy jsem tohle neviděla, takže jsem byla nadšená. Poté proběhlo sbírání peněz, které maturantům naházeli na koberec příbuzní a kamarádi.
O patro výš  trůnila tombola a každý, kdo si zakoupil lístek, něco vyhrál. V nabídce byly krásné věci. Hned poté následovala dražba. Z té si vše, co bylo v nabídce, odnesl vietnamský strýček jedné maturantky.
Ve 24.00  nás čekalo půlnoční překvapení. Maturanti se z krásných, slušivých šatů  či obleků převlékli do kožešin a pak to začalo. Poskakovali uprostřed sálu jako neandrtálci či co. Téma maturitního plesu bylo "Pravěk", myslím, že jej svým tancem docela vystihli.
Skončilo půlnoční překvapení a já musela domů, takže víc vám nepovím. Škoda.
Každopádně se mi na "maturáku"velice líbilo.



Barča, 2. G

Komentáře