Na fašírky mi nesiahaj

Bratislavské divadlo Štúdio L+S v koprodukci s pražským divadlem Studio DVA uvádí hru „ Na fašírky mi nesiahaj“. Na Slovensku měla hra premiéru 5. dubna 2010 a u nás se hraje od 6. července 2011.
Tato hra není vlastně tak úplně hra. Není to komedie, ani drama, ani tragédie, ani muzikál, ale jsou to rozhovory. Autorem je jeden z účinkujících – Milan Lasica.
Dle mého názoru je tato netradiční hra koncertem dvou vynikajících slovenských herců – Milana Lasicy a Milana Kňažka. Potvrzuje to i fakt, že bylo a je stále vyprodáno. Seděla jsem v druhé řadě uprostřed, takže výhled jsem měla skvostný.
Představení se hraje na Malé scéně, takže bylo intimnější, i o něco příjemnější. Celou dobu jsem měla pocit, že si herci opravdu povídají, jako by se jen tak setkali. Samozřejmě si povídali i s obecenstvem a tím, že do toho tedy bylo zapojeno, budilo celé představení dobrý dojem. Představení bylo opravdu velmi vtipné a milé. Obecenstvo ale nezůstalo nic dlužno! Herci byli odměněni silným a dlouhým potleskem.
Z divadla jsem ( nejen já ) odcházela s úsměvem na rtech, a po tom všem smíchu i s bolavou bránicí. Smála jsem se ještě cestou domů a velmi příjemně na celý zážitek vzpomínám. Jsem ráda, že jsem toto představení mohla vidět a že jsem měla tu čest se s herci ještě před začátkem představení setkat.




Komentáře