Budoucí povolání



Budoucí povolání


Zhruba před půl rokem jsme se (jakožto „patnáctiletí teenageři“) ocitli v těžké životní situaci, která souvisí s naším budoucím povoláním. Měli jsme si vybrat, co chceme jednou v životě dělat. Někdo to ví už od dětství a jde si za svým snem, ale já patřím k těm, kteří neví, čím by jednou v životě chtěli být.

Výběr střední školy je (dle mého názoru) pro lidi našeho věku těžký. V životě si totiž nemůžete být jistí ničím. To, že se vám na vaší střední škole bude líbit, nevíte. Třeba si to rozmyslíte a uvědomíte si, že by vás vlastně bavilo něco úplně jiného. Mezi dospělými lidmi se určitě najdou tací, kteří se svou prací nejsou spokojeni, ale tak už to je.

Já jsem se jako malá chtěla stát učitelkou. Bavilo mě dávat někomu známky a úkoly. Pak jsem se chtěla stát veterinářkou, protože mám ráda zvířata, ale teď vím, že bych zrovna tuto práci dělat opravdu nemohla. Někdy na základní škole jsem se chtěla stát letuškou, ale hned po svém prvním letu letadlem jsem zjistila, že to také není nic pro mne. Vím sice, co mě baví a co ne, ale čím bych chtěla být? To opravdu netuším.

Je „nekonečno“ možností a je jen na vás, co si vyberete. Ale jste si opravdu jistí tím, co chcete jednou v životě dělat? Já ne a myslím si, že nejsem jediná. Výběr budoucího povolání je velice těžký, a čím víc jsem starší, tím mi to připadá horší. Někdy mám i pocit, že to nikdy nevyřeším a nakonec budu muset dělat něco, co mě ani nebaví.

Líbí se mi, když někdo opravdu ví, co chce dělat, a jde si za tím, protože si jde za svým snem.

https://www.google.cz/search

Komentáře

Okomentovat